1403-07-03 13:21
133
0
91507
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

فرهنگ دفاع مقدس در غزه نمایان است

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دفاع مقدس با استقامت مردم غرورآفرین شد، گفت: فرهنگ دفاع مقدس در غزه نمایان است.

آیت‌الله سید محسن طاهری با گرامیداشت هفتهٔ دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: فرا رسیدن ایام هفتهٔ دفاع مقدس و یاد و خاطرهٔ بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمةالله‌علیه و شهدای گلگون‌کفن میهن اسلامی‌مان را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اهمیت وحدت بر اساس آیات قرآن گفت: همانا خداوند کسانی را که در راه او و در یک صف متحد مانند دژی استوار و آهنین پیکار می‌کنند، دوست می‌دارد.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دفاع مقدس با استقامت مردم غرورآفرین شد، تصریح کرد: به حق می‌توان ادعا کرد که رزمندگان ما در دفاع مقدس علی‌رغم تنهایی و مظلومیت ایران اسلامی و حمایت همهٔ مستکبران عالم از دشمن بعثی، اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشورمان در تصرف دشمن باقی بماند و آسیبی به نظام نوپای اسلامی وارد شود.

طاهری با اشاره به شکست مفتضحانهٔ دشمن در جریان جنگ تحمیلی، مرهون وحدت آحاد امت اسلامی و پیروی از امام راحل (ره) بود، ابراز کرد: این روحیه توانست الگویی برای مسلمانان و مستضعفان شود و شکل‌گیری جبههٔ مقاومت و ایستادگی مبارزان اسلامی مانند آنچه امروز در غزه مشاهده می‌کنیم در سایهٔ تاسی آنان به دفاع مقدس هشت‌سالهٔ ماست.

وی گفت: امروز نیز مردم ما نیازمند اتحاد در برابر دشمن و اطاعت از ولی‌فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز هستند تا در خرمشهرهایی که یکی پس از دیگری در حال وقوع است، از ارزش‌های انقلاب اسلامی پیروزمندانه دفاع کنند.

طاهری بیان کرد: بر همهٔ مسلمانان و آزادیخواهان جهان نیز واجب است با عمل به آیهٔ مذکور، یکپارچه و مستحکم از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین دفاع همه‌جانبه نمایند تا هرچه زودتر شاهد پیروزی نهایی فلسطین و نابودی رژیم اشغالگر قدس باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.